Ik heb geen warm water
Oorzaak 1: Er is een probleem met de warmte unit van Nuon. In dat geval doet de verwarming het ook niet.
Melden: Nuon, tel.: 0800 0513
Oorzaak 2: Er is een probleem met de hydrofoor in de kelder van het gebouw die het water omhoog pompt. In dat geval is er ook geen koud water en hebben de buren er ook last van.
Melden: Metea tel. 030-600 39 30 of storingen@vvemetea.nl
Metea moet het onderhoudsbedrijf van de hydroforen bellen.
Oorzaak 3: Nuon heeft een storing in de aanlevering van warmte. Het hele gebouw heeft er last van.
Melden: Nuon, tel.: 0800 0513
Ik heb geen koud water
Oorzaak 1: er is een storing aan de hydrofoor in de kelder die het water oppompt. Er is ook geen warm water. De buren hebben er ook last van.
Melden: Metea tel. 030-600 39 30 of storingen@vvemetea.nl
Metea moet het onderhoudsbedrijf van de hydroforen bellen.
Oorzaak 2: Er is een storing bij Waternet. Niemand heeft water.
Melden: Waternet 0900 9394 (24 uur bereikbaar)
De waterdruk is heel laag
Oorzaak: er is een storing aan de hydrofoor in de kelder die het water oppompt. De buren hebben er ook last van.
Melden: Metea tel. 030-600 39 30 of storingen@vvemetea.nl
Metea moet het onderhoudsbedrijf van de hydroforen bellen.